مادر بچه

مادر بچه

 

    مادر بچه
 
اگر خانومها ميتونستن براى ازدواج قدم اول رو بردارند، چى ميشد ؟
 
تعدد زوج براى آقايون اشكالى ندارد، پس از ؛؛ نه؛؛  شنيدن زياد ناراحت نميشوند 
 
اگر آقا بعد از خواستگارى جواب منفى دريافت كند ؟
 
اگر خانوم جواب منفى دريافت كند ؟
 
نگاه اين دو ؛؛  جنس مخالف ؛؛  به ازدواج وخواستگارى دو ديدگاه ؛؛ كاملأ متفاوت ؛؛  ميباشد
 
به خاطر همين هم واكنش متفاوتى خواهند داشت 
 
وقتى خانوم از فرد مورد تاييدش جواب نه دريافت ميكند ، نميتواند كس ديگرى را جايگذين كند   
 
ولى ،آقايون بعد از نه شنيدن هفته بعد به خواستگارى شخص ديگرى ميروند
 
اين بر ميگردد به نگاه آنها از ازدواج
 
در قديم به عروس خانوم به عنوان  ؛؛مادر بچه ؛؛ نگاه ميشد 
 
واگر عروس خانوم قدرت باروى نداشت .............. 
 
آقا داماد  دوباره بدنبال  ؛؛ مادر بچه ؛؛مى گشت 
 
آقايى كه چهار تا بچه داشته باشد و هر كدوم از بچه ها يه مادر !!!! 
 
اين نشون دهندهء اينه كه : آقا داماد از اون  روشنفكر هاى  زمان قديم ميباشد كه
 
براى هر بچه يه مادر مخصوص در نظر گرفته
 
به اين ميگن يه پدر نمونه
 
هر چند سال يك بار به دنبال  ؛؛ مادر بچه ؛؛جديد ميگشته، چهارتا  :: مادر بچه ؛؛؛
 
چه اشكالى داره ، اصل آقا داماده كه راضيه 
 
خدا زياد كنه ؛؛  مادر بچه ؛؛ 



نظرات شما عزیزان:

Mean
ساعت18:58---12 خرداد 1393

پاسخ:خوشحالم كه مطلب رو پسنديدى.


پدیده
ساعت2:53---4 خرداد 1393
ویشکا آسایش:

خودم خواستگاری کردم

شاید باورتان نشودبازیگر فیلم ورود آقایان ممنوع حسابی رمانتیک است. ویشکا آسایش گفته: «رضا (در مورد احساس من) چیزی نمی دانست. فقط من او را دوست داشتم. در آخر هم خودمرفتم و بهش اعتراف کردم. این ماجرا بعدها تبدیل به یک شوخی شدتا هر از گاهی بگوید آس تهران را زدی اما به نظر من آدم نباید بترسد. من فکر می کردم فوقش می گویند نه. چه اشکالی دارد. اگر نمی رفتم و نمی گفتم ممکن بود زندگی ام را با اگرهایی ادامه دهم؛ اگر می گفتم، اگر قبول می کرد، اگر می رفتم و ...»


پدیده
ساعت2:48---4 خرداد 1393
خودم خواستگاری کردم



شاید باورتان نشودبازیگر فیلم ورود آقایان ممنوع حسابی رمانتیک است. ویشکا آسایش گفته: «رضا (در مورد احساس من) چیزی نمی دانست. فقط من او را دوست داشتم. در آخر هم خودمرفتم و بهش اعتراف کردم. این ماجرا بعدها تبدیل به یک شوخی شدتا هر از گاهی بگوید آس تهران را زدی اما به نظر من آدم نباید بترسد. من فکر می کردم فوقش می گویند نه. چه اشکالی دارد. اگر نمی رفتم و نمی گفتم ممکن بود زندگی ام را با اگرهایی ادامه دهم؛ اگر می گفتم، اگر قبول می کرد، اگر می رفتم و ...»

منبع نیکسالحی
پاسخ: بيشتر آدمها فكر ميكنند بايد عشق مخفى بماند، وتاوان آن را ساليان سال ميپردازند، شجاعت وقتى ميتونه معنى واقعى شو نشون بده كه : ترسى از نه شنيدن وكنار گذاشته شدن نداشته باشى ! به قلب دشمن زدن درسته شجاعته ولى اين كار شهامت بيشترى ميخواد.


لیلی
ساعت8:18---2 خرداد 1393
گلم وقتی شاهنامه را بخوانی همان که نابترین فرهنگ ایرانی رو دور از دسترس قوم وحشی...به تصویر کشیده میبینی که در 20 داستان عاشقانه ی شاهنامه این زن است که حرف اول رو میزنه اوست که در ابتدا گوهر شکوهمند عشق رو در سینه پرورونده بعد تقدیم به مردش می کنه. همیشه زن پای پیش گذاشته و ابراز عشق می کنه و جالبه که هیچ مردی از کمند عشقش رهایی نداره.تهمینه از رستم رودابه از زال فرنگیس از سیاوش و ...جواب بله رو می گیرند به وصال می انجامه. امروزه چی به سر شیرزنان ایرانی اومده که باید منتظر قدم رنجه کردن آقایایونی بشن که گاهی به هیچ هم نمی ارزند,بماند...

پاسخ:چيزى سر اونها نيامده فقط تعداد آقايون بدرد بخور كم شده!! 

يافت مى نشود جسته ايم ما.             گفت : آنكه يافت مينشود آنم آرزوست



anisa
ساعت13:45---27 ارديبهشت 1393
با سلامه مجدد !نه عزیز همیه خانومها اینطور نیستن متاسفانه حتا در این وره آب همین توره و زن همچنان مقاومت میکنه و بخاطره ابرو و بچه هایش تحمل میکنه .من از این که این بچه ها دیگر پدری ندارن و فقط اسم

پدر بالای سرشونه چی ایده زن میشه نمیفهمم ,این بحثش خیلی مفصله و برای هر خطش باید مشاوره شه ,ممنون از مطلبتون "keep going"
پاسخ:بايد اينو در نظر گرفت كه خيلى از ازدواجهاى آقايون در اون زمان با نظر بزرگترها بوده ،اين مطلب هميشه در نظر گرفته نميشه،ولى وقتى با عشق همراه باشه شايد تعدد زوج كمتر صورت ميگرفت !


Mr.X
ساعت13:21---27 ارديبهشت 1393


بر اساس یافته های جدید عمر مفید عشق بر روی کره زمین تنها میتواند کمی بیش از سه سال باشد !

البته این در صورتی است که این عشاق دچار هجران نشده و با فشار والدین هنوز به هم نرسیده اجبارا از هم جدا نشوند !

اما ازدواج ناموفق امروزه تنها در مذهب کاتولیک وجود خارجی ندارد !

شاید دلیل اصلی بالا بودن تعداد کاتولیکها در جهان همین سنت باشد !





اما زندگی بدون عشق, انسان خردمند را امروزه, تنها به یاد حیات روبوتیک میاندازد نه زندگی مشترک مدرن انسانها یی که قلبی کاملا تپنده, بدون نیاز به باتری دارند !



تنها ظاهرا معصومانه زیستن هدف هیچ خلقتی در این جهان نبود و نیست و نخواهد بود !




پاسخ:عمر مفيد از نظر من كمتر از سه سال ميباشد،شما زياد حساب كرديد،آقايونى كه به عشق اولشون نرسيده باشند هيچ وقت نميتونند ؛؛ قلبى كاملأ تپنده ؛؛ به قول شما داشته باشند!! زندگى مشترك ، حيات روبوتيك،زندگى بدونه عشق ،.....همه و همه بستگى به طرز فكر انسان داره. من با تمام حرفهاى شما موافقم.


sajjad
ساعت22:15---26 ارديبهشت 1393
خب خیلی رک و زیبا نوشتید .. اما من شخصا به ازدواج به عنوان یک امر مقدس نگاه میکنم ..و نظر من درباره ی ازدواج اینه که مرد و زن با یکدیگر باید به خدا برسند وگرنه میخواستند به هم برسند در کوچه و خیابان هم می رسیدند
پاسخ:پس دليل اينكه ازدواجها كم شده اينه؟؟!!


ANISA
ساعت19:39---26 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم ,wow! عجب مطلبی! خیلی متاسفم از این مسلک و روش که سنت شده و .... ولی فکر نکنم این برای همه امکان داشته باشه و اینکه این افتخار نداره واعلا آقایون اینو از خانوم اولشون مخفی نمیکردن ....من شخصن با اینطور زن ها که اجازه میدن شوهرشان همسره دیگی به اضافه خودش داشته باشد مخالفم و قبول ندارم به استلاحی مارو بخیرو شمارو به سلامت .....
پاسخ:همه خانومها در اين مورد خطير با شما موافق هستند..


xy
ساعت19:38---26 ارديبهشت 1393
شما دارید مطلک میندازید ؟
پاسخ:به چه كسى؟ باباى بچه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 16:5 ] [ B.A ]

[ ]